Beste leden, Op maandag 5 maart is de eerste paal symbolisch geslagen van het nieuwe zwembad in Hendrik Ido Ambacht. Deze wordt naast het bestaande zwembad gebouwd. Als Reddingsbrigade waren we aanwezig om deze feestelijke start bij te wonen. Alle
Bouw van het nieuwe zwembad

